На цій війні також гинуть і поїзди…

ЕР2Т-7107/7108, станція Краматорськ Донецької залізниці, 21.09.2018 р., фото: Сергій Долманов

В Маріуполі рашисти знищили електропоїзд, гібрид ЕР2Т-7107/7108, який через обстріли та пряме влучення згорів дотла…

У 2017-2018 роках я дуже радів, бо нарешті почалось оновлення електропоїздів РПЧ-3 Лиман. І хоча я не професійний залізничник, але мій рід діяльности та моє хобі поєднує мене із залізницею не менш, ніж це роблять професійні зв’язки. Було дуже цікаво спостерігати, як черговій поїзд готувавсь до відправи на КЕВРЗ, а потім дочекатися та побачити справне преображення, коли замість вбитої, брудної, поламаної та замурзаної, приходила машина чиста, світла, технічно справна, немов тільки зійшовша із заводського конвеєру. І звісно, що все це було дуже цікаво фотографувати для фотогалерей та історії. Хто б знав, що історичними, деякі фото, стануть вже зовсім скоро…

Одним з електропоїздів, що пройшли КРП на КЕВРЗ у 2018 році, був гібрид ЕР2Т-7107/7108. Електропоїзди ЕР2Т-7107 та ЕР2Т-7108 були побудовані у лютому 1988 року на RVR у десятивагонному складі кожний. З заводу поступили до ТЧ-20 Ясинувата-Західна; у 2008 році були переведені до новоствореного РПЧ-12 Ясинувата. У 2014 році, чи, можливо, раніше, з поїздів зробили два гібриди ЕР2Т-7107/7108. Знаючи численні “фінти” РПЧ-12, мене це не дивує. Після вторгнення росії у 2014-му році один з гібридів опинився на підконтрольній Україні території, інший – у ОРДЛО. Гібрид, що опинився на нашій території – це 710701-710704-719310-710805-710806-710809. Поїзд працював на Покровському (Красноармійському тоді) вузлі, обслуговувався у РПЧ-1 Дніпро, згодом став під паркан у РПЧ-2 Нікополь, де, за непідтвердженою інформацією, був донором. Приписку мав спочатку у РПЧ-5 Сватове, коли туди перевели з РПЧ-12 Ясинувата всі електропоїзди, що опинились на підконтрольній території. Після створення РПЧ-3 Лиман був переведений туди.

Вперше я побачив ЕР2Т-7107/7108 у Лимані 31 грудня 2017 року, коли він вже був підготовлений для відправки на КЕВРЗ та чекав на неї у ранжирному парку РПЧ-3 Лиман:

На фото видно, що поїзд у десятивагонному складі. Так, його доповнили вагонами від інших електропоїздів. Але працював він після повернення з КЕВРЗ у тому складі, що був зазначений вище: 710701-710704-719310-710805-710806-710809. Повернувся електропоїзд до рідного депо в серпні 2018 року, є його фото у ранжирному парку РПЧ-3 невдовзі після повернення з заводу:

Після наладки та обкатки, оновлений електропоїзд вийшов на приміські лінії Донецької залізниці, радуючи пасажирів своїм виглядом:

У лютому 2022 року електропоїзд вирушає засилочним рейсом 7701/7702 Лиман – Волноваха для роботи на приміських маршрутах Приазов’я. Відпрацювавши місяць, він мав повернутися до базового депо. Але почалось повномасштабне вторгнення росії, осада та знищення Маріуполя. Разом з містом, вокзалом та станцією, був знищений і електропоїзд ЕР2Т-7107/7108:

Горіть у пеклі, рашистські мразі!

Будь ласка, поширте цю публікацію. Дякуємо!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *