пгт Шевченко Покровской ОТГ: “добельгийский” период

Так уж устроен человек: он ищет. Ищет ответы на интересующие его вопросы. Ищет, где бы заработать и приобрести материальные блага. Ищет новые впечатления. И за этими самыми новыми знаниями, материальными благами и впечатлениями летит на край света. Думает, может счастье – оно там, далеко… И зачастую не догадывается, что счастье – оно здесь, рядом, – …

Як залізницю Гришине – Добропілля рятували

В 1924-1925 роках на рівні Наркомату шляхів сполучення, управлінь Катерининської та Донецьких залізниць тривали наради щодо доцільності подальшої експлуатації периферійних залізниць, збудованих до революційних подій 1917 року. Стосовно вузлу залізниць по станції Гришине, збитковими вважалися з’єднувальні гілки Горлівка – Очеретине, Рутченкове – Гришине (Покровськ), а також тупикова гілка Гришине – Добропілля. Першу залізничну ділянку врятувати …

Станція Гришине: буремні двадцяті…

Одразу ж після завершення збройного протистояння 1917-1920 років розпочалося відновлення залізничної інфраструктури залізничного вузлу по станції Гришине. Вже в 1920 році запрацювало залізничне училище. Ліквідувалися аварійні ділянки на станційних та під’їзних коліях. За 1923 рік по станції Гришине було здійснене лише 8 сходів вагонів, що склало 0,35 сходів на кожні 10 тисяч вагонів. Втім, відбудова …

Селище Іверськ

Увага! При використанні даного матеріалу відсутність посилання на інтернет-ресурси “Пост Ворскла” і “Рудниково-Лозівська залізниця” буде вважатися недружнім жестом! У 1954 році в районі села Самійлівка, розпочалося будівництво гідрошахт «Піонер» (Д-1 і Д-2), а також «Крансноармійська» №№ 1 і 2. Як тоді вважали, гідровидобуток вугілля відрізнявся від традиційного («сухого») значно меншою енергоємністю та підвищеним рівнем безпеки, …

Лозова – Покровськ – Маріуполь

Нещодавно доповідь заступника міністра фінансів пана Олександра Кави із приводу напрямків модернізації інфраструктури “Укрзалізниці” викликала неабиякий резонанс у суспільстві. Серед критиків плану лунали репліки щодо цого утопічності. Про весь план сказати не можу, але те, що пан заступник міністра запропонував для Донбасу, на 100 % співпадає із тим, про що ми колись писали із громадським …

Три проекти для Слов’янська

Станція Слов’янськ – одна із ключових станцій, відкритих у 1869 році на Курсько-Харково-Азовській залізниці в декількох верстах від старовинного міста Слов’янськ. У 1887-1894 роках від залізничної станції до міста й курортної території було відкрито тупикову залізничну гілку, якою вивозили у великій кількості сіль з тамтешнього родовища. Із відкриттям міської гілки обсяги видобутку солі у Слов’янську …

Як 100 років тому Рутченківську гілку оптимізували

Рік 2009-й. Розпал деструктивної дії наслідків світової економічної кризи на економіку в Україні. В рамках скорочення витрат на залізничне сполучення скасовується курсування господарських поїздів, що відправлялися від станції Красноармійськ (Покровськ) на Курахівку, Добропілля, Золоті Пруди, Дубове. До того вони були призначені взамін скасованих внаслідок недостатнього пасажиропотоку приміських поїздів аналогічного сполучення. Призначалися вони в першу чергу …

Українська революція: все для пасажирів

Прологом даної історії можна вважати те, що у 1916 році Рада З’їзду гірничопромисловців півдня Росії розробила програму будівництва шосе в Донецькому басейні, а також узгодила на державному рівні програму залізничного будівництва на 1917-1927 роки. Згідно із розробленими програмами, у так званому Гришинському вугленосному районі (вугленосна смуга довжиною більше 100 км і шириною до 30 км …

Рудниково-Лозівська залізниця – за три з половиною години

Колись про нашу залізницю знімуть фільм чи цикл телепрограм. Думаю, що вона того варта. Готовий зробити для цього свій перший внесок – надати текст для циклу з 10 тематичних телепередач, хвилин по 20 кожна. Передачу можуть вести один ведучий (плюс закадровий текст), три ведучих (плюс закадровий текст), – можна обійтися одним голосом за кадром. Можна …

Ход Донбасс – Санкт-Петербург

В первые годы советской власти был разработан ряд проектов так называемых «сверхмагистралей», – железных дорог определённого направления с высоким проектным грузооборотом (условно, 100 млн. т в год и выше) и максимально благоприятным профилем пути. «Сверхмагистраль» могла иметь паровозную и тепловозную тягу, и местами быть одноколейной. Но благодаря удачному размещению раздельных пунктов и двухколейных вставок, на …