Щоб мати можливість створювати нові теми та відповідати в існуючих, треба зареєструватися!
Кнопка «Реєстрація» розташована у верхній частині сайту.

Залізничний розподіл: країни, підприємства, структурні підрозділи

Автор Xvost, 09 Липень 2024, 22:23:03

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Xvost

Тема для заявок на додавання країн, дорог, підприємств, депо та інших підрозділів; обговорення та коригування залізничного розподілу у фотогалереї.

baton

Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Xvost


baton

Так, ще є декілька прозьб:
1.Вписати ТЧ Чортків, Чоп, Берегово, як оборотне депо(ТД).
2.Було б не погано додати країну "Інше", як то було на ТФ і зараз є на рг.ру. Звісно галерея для РС, якого нема є, але для адекватного ведення БД це потрібно. Зараз в більшості депо просто пустота, одне коли це Хорватія, яку можна додати, але коли це якась країна на подобі Ірану, то думаю краще просто РС з тієї країни вписувати в "Інше", бо не бачу сенс його додавати.
3. Додати до Латвії 2 депо: Засулаукс та Єлгава. Вони оба закриті, але в більшості рухомого складу Латвії вони є в історії приписок.
Буду дуже вдячний, якщо це все буде зроблено :)
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Рудий Кіт

Цитата: baton від 11 Липень 2024, 14:27:08Так, ще є декілька прозьб:
1.Вписати ТЧ Чортків, Чоп, Берегово, як оборотне депо(ТД).
2.Було б не погано додати країну "Інше", як то було на ТФ і зараз є на рг.ру. Звісно галерея для РС, якого нема є, але для адекватного ведення БД це потрібно. Зараз в більшості депо просто пустота, одне коли це Хорватія, яку можна додати, але коли це якась країна на подобі Ірану, то думаю краще просто РС з тієї країни вписувати в "Інше", бо не бачу сенс його додавати.
3. Додати до Латвії 2 депо: Засулаукс та Єлгава. Вони оба закриті, але в більшості рухомого складу Латвії вони є в історії приписок.
Буду дуже вдячний, якщо це все буде зроблено :)

1. ТД смислу вписувати нема, адже вони не мають приписного парку. А так в таблиці є і Чоп і Чортків і Берегове, прописані як закриті депо..
2. Як скажуть адміни.
3. Виконано.

baton

Чоп, Берегово, Чортків закриті депо? Ще більшої брєдятіни в житті своєму не чув, і чому ТД нема сенсу вписувати? Вони ж де-юре не ТЧ,  а оборотне депо, тоїсть ТД. 
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

ВН Цокур

Шановний, якщо Ви не розумієте розподілу категорій депо по залізниці, то я раджу з цим ознайомитись. 
Оборотні депо не мають власного приписного парку і не є окремим структурним підрозділом. Оборотні депо (ТД) підпорядковуються локомотивним депо (ТЧ) і мають технічну базу лише для проведення поточних малих ремонтів та технічного обслуговування локомотивного і моторвагонного парку, відповідно технічного призначення. Локомотивний парк, котрий працює в оборотному депо де-факто лише закріплений за депо, а приписка та уся технічна документація знаходиться лише в основному локомотивному депо. І подібна схема розповсюджена не лише в службі Т Укрзалізниці, а й на усіх службах. До речі, усі працівники оборотних депо також закріплені за локомотивними депо і уся документація також знаходиться в локомотивному депо. 

baton

Так з чого ви взяли що Чоп, Берегове та Чортків закриті депо? Той ж ТД Стрий чомусь позначений як не закритий.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Рудий Кіт

з того що як основні депо вони закриті. А оборотні депо не мають ні печаток, нічого, ніякої юридичної сили, всі вони підпорядковані основним депо, до яких їх включили, всі слюсарі, всі машиністи чи помічники, підпорядковані основному депо, а не оборотному.

baton

Якщо так,  то закрийте і ТД-3 Стрий, та позначте Чоп, як оборотне депо, бо та примітка кудись зникла.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Рудий Кіт

зараз я гляну шо там і як, бо редактори шось тихо сидять

POMARANCH

https://railgallery.pp.ua/index.php?a=ps&v=list&did=3008. Тут ГЗК не Іршавський а Іршанський бо знаходиться неподалік від селища Іршанськ. І станції Іршанськ не існує, оскільки вона не приймає пасажирські поїзди. На Іршанський ГЗК просто відгалуження від станцій Нова Борова або Ушомир

Pavelsh

Можна до Угорщини до категорії Інші компанії додати компанію V-HÍD Építő Zrt. (VHÍD)


baton

В фотолініях ЛЗ є не точності, зараз перечислю які:
1. Чогось в Вузлових і початкових станціях ДН-1 є тільки Львів, хоча крім Львова вузловими та початковими станціями є Стрий, Оброшин(початок лінії на Самбір), Самбір, Хирів, Дрогобич та Червоноград.
2. З ДН-5 така ж ситуація, крім Чопу вузловими та початковими станціями є Королево, Батьово, Ужгород. 
2. Чомусь на лінії Дрогобич - Борислав відсутній роз'їзд 3 км.
3. з.п. Свобода та 1727 км це станція Батьово, а не перегони.
4. Перегони Чоп - 3 км/271 км не належать станції Чоп.
5. з.п. Мукачево-Перевалочна база належить станції Мукачево.
6. До станції Ужгород-ІІ крім перегону Ужгород - Ужгород-ІІ йде ще перегін пост 263 км - Ужгород-ІІ, також між станціями Ужгород та Ужгород-ІІ знаходиться з.п. Пункт МПРВ і між станціями Ужгород-ІІ та Павлове знаходиться закритий з.п. Ужгород-ІІІ, який навіть позначений на ТРА станції Ужгород-ІІ.
7. з.п. ЛВЧ-5 знаходиться в межах станції Ужгород, тому це не перегін, а з.п. 263 км це взагалі не правильно, так як пост 263 має колійний розвиток.
Прошу виправити те що вважаєте за потрібне.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.