Залізничний розподіл: країни, підприємства, структурні підрозділи

Автор Xvost, 09 Липень 2024, 22:23:03

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Xvost

Тема для заявок на додавання країн, дорог, підприємств, депо та інших підрозділів; обговорення та коригування залізничного розподілу у фотогалереї.

baton

Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)


baton

Так, ще є декілька прозьб:
1.Вписати ТЧ Чортків, Чоп, Берегово, як оборотне депо(ТД).
2.Було б не погано додати країну "Інше", як то було на ТФ і зараз є на рг.ру. Звісно галерея для РС, якого нема є, але для адекватного ведення БД це потрібно. Зараз в більшості депо просто пустота, одне коли це Хорватія, яку можна додати, але коли це якась країна на подобі Ірану, то думаю краще просто РС з тієї країни вписувати в "Інше", бо не бачу сенс його додавати.
3. Додати до Латвії 2 депо: Засулаукс та Єлгава. Вони оба закриті, але в більшості рухомого складу Латвії вони є в історії приписок.
Буду дуже вдячний, якщо це все буде зроблено :)
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Рудий Кіт

Цитата: baton від 11 Липень 2024, 14:27:08Так, ще є декілька прозьб:
1.Вписати ТЧ Чортків, Чоп, Берегово, як оборотне депо(ТД).
2.Було б не погано додати країну "Інше", як то було на ТФ і зараз є на рг.ру. Звісно галерея для РС, якого нема є, але для адекватного ведення БД це потрібно. Зараз в більшості депо просто пустота, одне коли це Хорватія, яку можна додати, але коли це якась країна на подобі Ірану, то думаю краще просто РС з тієї країни вписувати в "Інше", бо не бачу сенс його додавати.
3. Додати до Латвії 2 депо: Засулаукс та Єлгава. Вони оба закриті, але в більшості рухомого складу Латвії вони є в історії приписок.
Буду дуже вдячний, якщо це все буде зроблено :)

1. ТД смислу вписувати нема, адже вони не мають приписного парку. А так в таблиці є і Чоп і Чортків і Берегове, прописані як закриті депо..
2. Як скажуть адміни.
3. Виконано.

baton

Чоп, Берегово, Чортків закриті депо? Ще більшої брєдятіни в житті своєму не чув, і чому ТД нема сенсу вписувати? Вони ж де-юре не ТЧ,  а оборотне депо, тоїсть ТД. 
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

ВН Цокур

Шановний, якщо Ви не розумієте розподілу категорій депо по залізниці, то я раджу з цим ознайомитись. 
Оборотні депо не мають власного приписного парку і не є окремим структурним підрозділом. Оборотні депо (ТД) підпорядковуються локомотивним депо (ТЧ) і мають технічну базу лише для проведення поточних малих ремонтів та технічного обслуговування локомотивного і моторвагонного парку, відповідно технічного призначення. Локомотивний парк, котрий працює в оборотному депо де-факто лише закріплений за депо, а приписка та уся технічна документація знаходиться лише в основному локомотивному депо. І подібна схема розповсюджена не лише в службі Т Укрзалізниці, а й на усіх службах. До речі, усі працівники оборотних депо також закріплені за локомотивними депо і уся документація також знаходиться в локомотивному депо. 

baton

Так з чого ви взяли що Чоп, Берегове та Чортків закриті депо? Той ж ТД Стрий чомусь позначений як не закритий.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Рудий Кіт

з того що як основні депо вони закриті. А оборотні депо не мають ні печаток, нічого, ніякої юридичної сили, всі вони підпорядковані основним депо, до яких їх включили, всі слюсарі, всі машиністи чи помічники, підпорядковані основному депо, а не оборотному.

baton

Якщо так,  то закрийте і ТД-3 Стрий, та позначте Чоп, як оборотне депо, бо та примітка кудись зникла.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Рудий Кіт


POMARANCH

https://railgallery.pp.ua/index.php?a=ps&v=list&did=3008. Тут ГЗК не Іршавський а Іршанський бо знаходиться неподалік від селища Іршанськ. І станції Іршанськ не існує, оскільки вона не приймає пасажирські поїзди. На Іршанський ГЗК просто відгалуження від станцій Нова Борова або Ушомир

Pavelsh



baton

В фотолініях ЛЗ є не точності, зараз перечислю які:
1. Чогось в Вузлових і початкових станціях ДН-1 є тільки Львів, хоча крім Львова вузловими та початковими станціями є Стрий, Оброшин(початок лінії на Самбір), Самбір, Хирів, Дрогобич та Червоноград.
2. З ДН-5 така ж ситуація, крім Чопу вузловими та початковими станціями є Королево, Батьово, Ужгород. 
2. Чомусь на лінії Дрогобич - Борислав відсутній роз'їзд 3 км.
3. з.п. Свобода та 1727 км це станція Батьово, а не перегони.
4. Перегони Чоп - 3 км/271 км не належать станції Чоп.
5. з.п. Мукачево-Перевалочна база належить станції Мукачево.
6. До станції Ужгород-ІІ крім перегону Ужгород - Ужгород-ІІ йде ще перегін пост 263 км - Ужгород-ІІ, також між станціями Ужгород та Ужгород-ІІ знаходиться з.п. Пункт МПРВ і між станціями Ужгород-ІІ та Павлове знаходиться закритий з.п. Ужгород-ІІІ, який навіть позначений на ТРА станції Ужгород-ІІ.
7. з.п. ЛВЧ-5 знаходиться в межах станції Ужгород, тому це не перегін, а з.п. 263 км це взагалі не правильно, так як пост 263 має колійний розвиток.
Прошу виправити те що вважаєте за потрібне.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Швидка відповідь

Примітка: цей допис не показуватиметься доти, доки його не схвалить модератор.

Ім'я:
Електронна пошта:
Перевірка:
Будь ласка, залиште це поле порожнім:

Крим - це ... (чий Крим?):
Сполучення клавіш: ALT+S — надіслати, ALT+P — перегляд



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.