Щоб мати можливість створювати нові теми та відповідати в наявних, треба зареєструватися!
Кнопка «Реєстрація» розташована у верхній частині сайту.

Гарячі голови, серія № 2024

Автор pabel, 18 Грудень 2024, 15:42:04

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

pabel

Сьогодні хотілося би підняти тему невгамовної фантазії серед тих, хто пропонує власні ідеї...
В 2009 році, коли стало відомо, що в 2012 році Україна і Польща прийматимуть матчі в рамках Чемпіонату Європи з футболу, стала наявною і проблема модернізації транспортної інфраструктури України, рівень якого багато в чому ну трохи відставав від середньоєвропейського. Посипалися плани, серед яких були як реалістичні, так і експромт, що прийшов у "гарячу голову" після чарки міцного.

Про один з таких "прожектів" хочеться сьогодні згадати.
Те, що на початку ХХІ стооіття у східних регіонах України стан залізничної мережі був більше схожим на під'їзні колії - ні для кого не є секретом. Завданням в рамках підготовки до Євро-2012 було максимально пристосувати до масових перевезень іноземних вболівальників магістральні напрями Донецької залізниці із мінімальними капіталовкладеннями.
І раптом по окремих форумах із транспортної тематики почала розганятися "методичка" такого змісту: в Сєвєродонецьку під Євро-2012 побудують найбільшу вантажопасажирську станцію із найбільшим в Україні вокзалом. Сутність: до Сєвєродонецька йде вантажне тупикове відгалуження колії від станції Рубіжна. Збірною є станція Сєвєродонецька, від якої віялом в різні сторони відходять під'їзні колії. Автор ідеї-фікс писав, що ці колії з'єднають з іншого боку (себто, з півдня), і таким чином утворять найбільшу в Україні станцію. Навіщо така станція в Сєвєродонецьку? А тому що від неї на південь і південний схід, начебто, почнуть, як 100 років тому, будувати залізницю до Старобільська.
Але найцікавіше почалося, коли авторові цих постів почали задавати питання, починаючи від економічної доцільності даного замислу, завершуючи тим, що він приймав напередодні. У відповідь посипалися образи, а також те, що дана задумка все одно буде реалізована, не дивлячись на всі заперечення, оскільки вона вже погоджена в міністерстві транспорту... Луганської області. Нагадаю: на дворі - 2009 рік, жодних "поползновєній" у східних регіонах немає від слова "взагалі", як і міністерств в областях України. Читаючі всі ці "перли", адмін одного з транспортних форумів перепитав автора посту, коли в Сєвєродонецьку відкриють перший в Україні телепорт...
З якої країни це писали - не викликає жодного сумніву. Коли ці "витвори мистецтва" розбирали на інших формуах, представники Росії навіть перепитували: а хіба в Україні немає регіональних міністерств? Що їх дивувало у відсутнсті таких відомств у чужій країні - не зовсім зрозуміло, але мета авторів цих дописів є очевидною: посміятися над сусідами, у яких бодай щось без їхніх брудних вух вийшло, створити інформаційний галас, а потім самим же тикати пальцем, що планували і не зробили (а хто придумав ці плани - неважливо), можливо на цьому й посилити незадоволення серед мешканців сходу України центральною владою (тому що не зробили), дискредитувати саму ідею футбольних матчів загальноєвропейського рівня.
До речі, одному боту я запропонував парі: якщо в Сєвєродонецьку під Євро-2012 будують вантажопасажирську станцію із гілкою до Старобільська, то я привселюдно на всіх формуах заявляю, що нічогісеньки не розумію, що помилявся стосовно світлого майбутнього Сєвєродонецька і т.д. Але якщо не побудують - то він привселюдно заявляє, що балабол. На цьому ботяру попустило, і він більше не з'являвся на форумі...
Збираю ретро-розклади рейсового і нерейсового транспорту сходу України




      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2025, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.