Щоб мати можливість створювати нові теми та відповідати в наявних, треба зареєструватися!
Кнопка «Реєстрація» розташована у верхній частині сайту.

Правила та принципи модерації фотографій

Автор POMARANCH, 17 Серпень 2024, 22:27:16

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

POMARANCH

Вважаю, що потрібно для нових користувачів сайту розписати певні критерії прийняття та оцінювання фотографій і що означає обидві цифри в дробі як наприклад 5/4 або 3/3 при схваленні чи відхиленні фотографій 

LRT

Це вже є (https://railgallery.pp.ua/info/kriterii/)
Потрібно лише бути трохи уважнішим.
тиц
[close]

POMARANCH

Критерії то є, але все ж таки було б гарно розписати що означають обидві цифри в дробі при прийнятті або відхиленні фотографій, щоб нові користувачі не роздумували що це означає 

LRT

Якщо мова про щось подібне до СТТСівського опису на цю тему - окей, буде додано.

POMARANCH


LRT


Latia_9

До речі, є можливість завантажувати фото розсіром до 5мб? В мене фотоапарат так знімає що навіть стиснення не дає 800кб

дякую

LRT

Цитата: Latia_9 від 20 Вересень 2024, 14:24:02навіть стиснення не дає 800кб
Не вірю. Будь яке зображення можливо стиснути до будь яких значень "ваги" :)
Ось стаття на цю тему: тик

Gers

Це дехто критікував попередній сайт trainphoto у говноїдстві, фотодрочерстві та пропонував чисту залізничну фотографію без конкурсодрочерства, фотодрочерства, камеродрочества таке інше.
Що відбувається зараз, Панове?
А відбувається ось що - це фото потрапило у розряд умовних. Через те що задній план розмитий, але він не може бути не розмитий через діафрагму 2, тому що зима, темно, та щоб запобігти саме шевеленці треба відкривати очко камері.
https://railgallery.pp.ua/view/141702/
Морда тепловоза у фокусі, ніякої шевеленки.
Натомість ЕПЛ2Т-024 штампується по 6 кадрів на день без всіяких умовностей.
Мабуть деякі модератори тількі мобілою фотали, не мають досвіду користуватись діафрагмою оптіки?

Я вже мовчу про те, що обмаль тих, хто спроможний прийти до ТЧ-5 перезняти без шевеленки

Xvost

Цитата: Gers від 18 Грудень 2024, 19:17:40Це дехто критікував попередній сайт trainphoto у говноїдстві, фотодрочерстві та пропонував чисту залізничну фотографію без конкурсодрочерства, фотодрочерства, камеродрочества таке інше.
Так і було. Зараз ми цього позбулися. Що не так?


Цитата: Gers від 18 Грудень 2024, 19:17:40Що відбувається зараз, Панове?
А відбувається ось що - це фото потрапило у розряд умовних. Через те що задній план розмитий, але він не може бути не розмитий через діафрагму 2, тому що зима, темно, та щоб запобігти саме шевеленці треба відкривати очко камері.
https://railgallery.pp.ua/view/141702/
Купа інших авторів в ідентичних по освітленню умовах робить чіткі знімки. При чому, в тому числі на перегоні роблять, знімаючи рухомий об'єкт. А тут статичний об'єкт не вдалося нормально зняти?

Ось моє фото в аналогічних умовах по освітленню. Діафрагма 6.3 на автоматі, все нормально. Навіщо знімати на діафрагмі 2 - не можу зрозуміти. На двійці не знімають навіть нічні фото, принаймні мені, який передивився їх купу, таке невідомо. Та і ICO там проситься 800, та модель камери дозволяє знімати на високих ICO без зайвого шуму.


Цитата: Gers від 18 Грудень 2024, 19:17:40Натомість ЕПЛ2Т-024 штампується по 6 кадрів на день без всіяких умовностей.
В нас немає обмежень по кількості РС на день. Є тільки таке обмеження. А фото ЕПЛ2Т на Харківщині дуже цікаві, оскільки це для Харківщини фактично новий тип РС, якого там раніше не було. За виключенням десятка рейсів епк Донецьк - Харків-Левада під ЕПЛ2Т-035.


Цитата: Gers від 18 Грудень 2024, 19:17:40Мабуть деякі модератори тількі мобілою фотали, не мають досвіду користуватись діафрагмою оптіки?
Промовчу після того, як вас не дивує зйомка в похмуру погоду на діафрагмі 2. Яка виставлена явно вручну, бо камера на автоматі обрала б щось від 6 до 7. Чого б було достатньо для отримання якісного знімку.


Цитата: Gers від 18 Грудень 2024, 19:17:40Я вже мовчу про те, що обмаль тих, хто спроможний прийти до ТЧ-5 перезняти без шевеленки
Як раз цей автор, наскільки я розумію, може.

В цілому - фото пройшло по інформаційній цінності, позначка «умовне» означає лише, що цього фото ми позбудемось, як з'явиться щось якісніше за цей же період. Ні - згодом позначка буде знята. Тому не розумію всього цього кіпіша.

Gers

Сергій, не з'явиться воно так швидко, як нам хотілося би.
Другий кейс: https://railgallery.pp.ua/view/141686/ - тут точно не перезніме ніхто, який сенс умовности?

Ось тут жеж ми не ставимо, хоча зовсім не цілком в кадрі локомотив: https://railgallery.pp.ua/view/141679/ 

Xvost

#11
Цитата: Gers від 19 Грудень 2024, 09:06:06Сергій, не з'явиться воно так швидко, як нам хотілося би.
Тоді через рік з нього буде знята умовка. До речі, на черзі розділ довідки про принципи публікації умовних фото та зняття з фото цього статусу.

Цитата: Gers від 19 Грудень 2024, 09:06:06Другий кейс: https://railgallery.pp.ua/view/141686/ - тут точно не перезніме ніхто, який сенс умовности?
Тут Вова перестрахувався. Бо зазвичай школота не буде дивитися на дату, а ось нити по телеграм-помийкам, що RGU погані, їх "шыдевр" з аналогічним зауваженням до якості відхилили, буде. Повертаємось до того, що я писав вище. Буде чіткі рамки для умовних фото, окремою статтею в довідці.

Цитата: Gers від 19 Грудень 2024, 09:06:06Ось тут жеж ми не ставимо, хоча зовсім не цілком в кадрі локомотив: https://railgallery.pp.ua/view/141679/ 
Тут все цікаво. Залишок локомотива фактично весь у кадрі. А той, що не весь, прив'язано другорядною прив'язкою, яка для таких випадків і існує.


Продовжено 20 Грудень 2024, 09:38:46:

Цитата: Xvost від 20 Грудень 2024, 03:41:10До речі, на черзі розділ довідки про принципи публікації умовних фото та зняття з фото цього статусу.
Зроблено.




      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2025, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.