Сянки-2024

Автор baton, 28 Серпень 2024, 23:52:41

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

baton

[/url][/img]
Якось думав куди б поїхати в серпні перед осінню і ось я наткнувся на відео евакуйованої техніки, тай подумав чого б не поїхати в Сянки. Подумав на чому добиратись і чекав поки буде підходяща дата для поїздки. Думаю останні дні літа, неділя, якраз вихідний і поменше охорона буде. Склав речі і пішов спати.

Початок поїздки, 25.08.2024

Зазвичай я встаю о 6-й ранку, щоб сісти на п. 6502 Лавочне - Мукачево, але тут вже цей потяг не підходить для пересадки, і подорож починається з підйому о 3-й ранку. Перекусив, зібрався, вирушив на вокзал, почекав поїзд і пішов проситись:
- Дай боже, можете будь ласка взяти до Мукачева, дуже треба.
- Заходи.
Купе вільних не було, тому прийшлось стояти. Найцікавіше, що на п. 368/745 Ковель - Ужгород відкрили двері тільки на 1-му вагоні і вибору вже не було. Все ж потім провідниця сказала, щоб сів в купе провідника. І ось ми вже прибуваємо в Мукачево, даю провідниці 50 грн і вихожу.

Пересадка по Мукачево, 25.08.2024

Вийшов з потяга, побачив як ЧС7-126 потягнув п. 368/745 Ковель - Ужгород й пішов на вокзал подивитись розклад. Зачекав поки відправиться потяг, щоб перейти на інший перон та сів в електричку. Викладував бутерброди і почав трапезу.

Поїздка до кінцевої, 25.08.2024

Відправка по Мукачеву була в повній темноті, світати почало по Баркасову, там ж побачив свіжу ЧМЕ3-2797 з маневрами, вона була в консервації достатньо давно і тепер по наших краях їздять не 2 тепловози на колію 1435 мм, а 3, як колись.
В Батьові коли ми прибували на станції були 2М62-1107/1210 з вантажним на Епер'єшке та Д1-562/563 в якої почалася посадка. Далі до Ужгорода не дуже було багато цікавого.

Пересадка по Ужгороду, 25.08.2024

Коли ми проїзжали Струмківку кондуктор попередив, що можливо буде пересадка на інший електропоїзд. Про таке я не знав, получилось так, що 2 електропоїзда прибули одночасно і обмінялись маршрутами. Так, як стоянка нашого електропоїзда аж 40 минут ми вирішили троха познімати по станції, якраз стояла ЧМЕ3 в тупіку і прибував швидкий, тому було б не погано дещо зняти. Ми перейшли на 1 перон відзняли ЧМЕ3-3373 та ЧС7-126, але по якійсь причині налаштування камери скинулися і кадри получились не найкращої якості. Після цього все ж було прийняте рішення сидіти в електричці і чекати ще 30 хвилин до відправлення. І ось ми відправляємся на 28 хвилин скоріше, думали вже не на ту електричку сіли, але оказується ми сіли на п. 6517/6518 Ужгород - Ужгород-ІІ - Ужгород, який після прибуття змінює маршрут на Ужгород - Сянки і їде, як завжди.

Проїздом в Ужгород-ІІ, 25.08.2024

Відгалуження на Ужгород-ІІ починається після з.п. ЛВЧ-5. Одразу починається механізований пункт обслуговування вагонів і відгалуження на колійний пост 263 км. Коли ми зупинилися на з.п. Пункт МПРВ зі сторони Чопу резервом їхав ВЛ11М-141, він ж потім прицепився до товарних вагонів і відправився. На Ужгороді-ІІ стояло багато полувагонів і частесенько з Матеївців сюди заїзжають словацькі ЧМЕ3, планую колись туди приїхати. На обратці помітив що на службовій будівлі стоїть величезна табличка "МПС СССР", треба цей рарітет зазняти.

Від Ужгорода до Сянок, 25.08.2024

В електричку зайшло достатньо багато людей. В Ужгороді побачив СМ2Б-1425 та ДГкуЯ-3369 на базі комплектації ПЧ-16 Ужгород і ми відправились. Справді цікава лінія, одна з ліній в яких ще 75% опор КМ займають залізні опори 70-х років. Незабаром зправа від електрички на з.п. Кам'яниця-Підзамок відкрився чудовий вид на Невицький замок. Вже від Перечина почались краєвиди, почались підйоми, почались красоти.
Коли ми проїзжали біля р. Уж я не побачив ні одної смітинки, дуже чиста ріка і поки в нас вся ріка в смітті, тут вона чистенька. Біля станції Соля біля колії йдуть об'єкти опорного пункту лінії Арпада та колишній будинок залізничного обхідника, зараз в ньому зазвичай сидять колійники. Коли ми приїхали на станцію Ставне там наш потяг схрещувався з п. 59 Київ - Чоп й мені вдалось це зазняти, хоч і не дуже добре.
І ось ми прибули на станцію Волосянка-Закарпатська, там я спробував зазняти СПДМ-3721, але не вдачно, тоді ми вже з кожною хвилиною піднімались все вище і вже за 10 хвилин ми піднялись майже на 200 метрів вверх. Після з.п. Ужок зліва від електропоїзда видно насип і опори КМ над місцем розібраної колії.
Коли ми відправились зі Щербина було місце де в декількох метрах від залізниці був кордон з Польщею, там також ми помітили прикордонників, і вже тоді було видно евакуйовані ВЛ8/М, радості були повні штани.

Сянки та ДПСУ, 25.08.2024

Сянки зустріли нас "в обіймах". Одразу як ми пішли в сторону вокзалу, до нас звернулись прикордонники:
- Дай боже, ціль приїзду?
- Приїхали подивитись на місто.
- Ну ви тут хлопці дивіться, по залізниці не можна ходити, бо кордон, якщо що ми вас попереджували.
Ось цього ми явно не очікували, ще таке що тільки нас запитали ціль, але чого по залізниці не можна ходити?
Тут вже можна було рахувати, що все пішло коту під хвіст, 6 годин мучились на дерев'яних лавках, щоб це все накрилось...
Ну якщо вже приїхали, то можна й по селу погуляти. Село глухе, один магазин і просто нічого, хоч види на польські гори файні.
Пішли ми на вокзал, бо робити нема шо. Все ж вирішили на свій риск і страх хоч щось відзняти.
[/url][/img]
Вдалось зазняти ВЛ8М-1721, який вже був на цьому сайті.
[/url][/img]
Також ще ВЛ8М-1717 на фоні дарницької ЧМЕ3Т-6400
[/url][/img]
І ВЛ8М-905 через якого чуть не зловили, а було діло так:
- Хлопче, ти що фотографуєш?
- Ні, я просто годину дивлюсь.
- Хмм, ну дивись...
Прикордонники цікаві люди, в Чопі знімаєш все і всьо, а тут за кожну мєлочь докопуються.
Погано що в селі на вулицях і на станції ні одної людини і тут ти як на долоні, що дуууже погано.
Ось і вже електричка приїхала, нажаль прийшлось їхати на відрі ЕР2-1020/510.
Можна враховувати, що все було марно.

В Мукачево, 25.08.2024

Спробував зняти ЕР2-1331 з вікна, але ВОХРи сіли в моєму вагоні і прийшлось швидко переходити в інший вагон, щоб зняти евакуйовані локомотиви, які троха далі, але один з ВОХрів вирішив пройтись в інший вагон і застукав мене як я знімаю, докопався, сказав шо викличе поліцію і сів в вагоні, треба було швидко шось робити і сфотографувати хоч шось, так і сфоткав хоча б ВЛ8-185, але дуже і дуже погано, бо цей електропоїзд явно не бачив мийки давненько.
Їхав до Ужгорода з поганим настроєм, ще й все боліло бо перед тим їхав 6 годин на лавках і тепер ще їхати стільки ж. Після Ужгороду було видно, як очищають місце під лінію на 1435 мм Ужгород - Чоп, де йшла дільниця Ужгород - Есень. Трактори, все в роботі, все як має бути!

Зйомки по Чопу, 25.08.2024

По прибуттю в Чоп настрій покращився, бо повезло побачити одразу 2 міжнародних потяга, Чоп - Прага та Мукачево - Будапешт.
[/url][/img]
З Чоп - Прага був брат нашого ЧС2 - 182 153-7.
[/url][/img]
А з Мукачево - Будапешт був М41-2108(418 108).

По сортувальній гірці зняв ВЛ11М-096 з вантажним, і потім майже кожну з.п. знімати на фотолінії.
Вже потроху темніється, в Батьові стоїть той ж Д1, що й зранку, ми відправляємся та прямуєм до кінцевої.
Коли проїзжали Страбичово вдалось зняти ТГМ4-2605, який маневрував з цистернами.
На під'їзді до Мукачево побачив ЧМЕ3-4025 і вже думав, що перезніму його, але він поїхав на перевалочну базу.

Мукачівські походеньки, 25.08.2024

[/url][/img]
Після 12-и годин в електричці(6 годин туда і 6 годин назад) хотілось б випити чогось і наїсти вдоволь, тому ми пішли в Spar і купили по хот-догу і латте. Троха посиділи там на м'ягеньких диванчиках і пішли на зйомку ВЛ8М та 2-х ВЛ11М6.
Вирішили пройтись троха і пішли в обход, так як шлях до них йде через табір циганів прийшлось побігати від песиків, і ось ми вже прийшли на місце, швиденько зняли ВЛ8М-473 серед зарослів, і швиденько побігли геть, бо збоку ВЛ8М стоїть будка охорони, а прийматись в Мукачеві не було в планах.
Ми піднялись по наземному переходу і зняли ВЛ11М6-484 та ВЛ11М6-482. Вже було пів години до потяга і треба було щось ще зняти по Мукачеву, тому ми пішли на західну платформу, але тут нас чекав сюрприз. Там вже були 2 "споттера", які спокійно собі знімали біля алкоголіків, а ті в свою чергу валялись біля них.
Подумав та ну його, повернувся на високу платформу де зазняв ВЛ10-1484 та ЕПЛ2Т-007, попрощався з друзями і вже сам-саменький поїхав в Воловець.

Підсумок, 25.08.2024

Все звісно не так погано, але погано. Шкода, що не вдалось зняти всю евакуйовану техніку в Сянках, а лиш декілька одиниць, я ще повернусь туди і сподіваюсь без пригод буде.
Ось і все)
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

LRT


baton

В мене просто напросто фото не йдуть, вставляю посилання(посилання саме для вставок у форуми) в "Вставити зображення" і ось таке получається. Ну хоч і без фото, але хай так буде.
Фотограф.
Ферроеквінолог.
Просто хороший хлопець :)

Швидка відповідь

Примітка: цей допис не показуватиметься доти, доки його не схвалить модератор.

Ім'я:
Електронна пошта:
Перевірка:
Будь ласка, залиште це поле порожнім:

Крим - це ... (чий Крим?):
Сполучення клавіш: ALT+S — надіслати, ALT+P — перегляд



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.