Станція Квашине

Автор pabel, 10 Липень 2024, 20:17:30

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

pabel

Станція КВАШИНЕ виникла як однойменна нетарифна полустанція в 1879 році. Не пізніше 1891 року роздільний пункт отримав статус роз'їзда, в першій половині 90-х років ХІХ століття він мав номер № 20, однак з 1896-1897 року роз'їзду повернули попередню власну назву. Свою назву роздільний пункт отримав від найменування кургану Квашина. Станом на 1917 рік, роз'їзд мав 2 головні, 2 бічні колії та навантажувально-розвантажувальний тупик. Відбувалося незначне навантаження глини під звітністю станції Амвросіївка. Статус тарифної станції роз'їзд отримав у 1946 році.
З початку 90-х років ХІХ століття роз'їзд № 20 має пасажирське сполучення, для чого було зведено коротку пасажирську платформу. Окремої станційної будівлі по роздільному пункті не було, - імпровізована зала очікування була суміщена із конторою начальника роз'їзду, яка знаходилася в дерев'яній житловій будівлі на кам'яному фундаменті. В 1894 році по роз'їзді зупинялися 2 пари поїздів пасажирського сполучення (поштовий і товаро-пасажирський), в 1906 році – 1 пара (поштовий), в 1913 році – 4 пари (поштовий, 2 пасажирських, прискорений товарний із пасажирськими вагонами IV класу), в 1917 році – 6 пар (див. попередні відомості, плюс 2 пари додаткових пасажирських поїздів). На роз'їзді вже звели пасажирську будівлю.
З 20-х років ХХ століття по роз'їзді Квашине зупиняються поїзди пасажирського сполучення Харків – Ростов і Льгов – Ростов. В 1940 році тут зупиняються пасажирські поїзди Харків – Ростов, Київ – Ростов і Перемишль – Баку. В серпні 1942 року німецька окупаційна влада призначила курсування пасажирського поїзду Дніпропетровськ – Успенська, який у грудні 1942 року вже ходив до Ростова. З 50-х років по роз'їзді зупиняються приміські поїзди до станцій Іловайськ, Харцизьк, Успенська, Матвіїв Курган, а в 60-х – 70-х роках почали ходити дизель-поїзди та електропоїзди до станції Таганрог.
Із отриманням Україною незалежності ситуація із пасажирським сполученням на даному напрямі погіршилася, оскільки і Україна, і Росія не мали бажання підтримувати даний напрям. Спочатку по станції Квашине зупинялися всі поїзди, що перетинали державний кордон. Але за 1992-1996 роки кількість поїздів із зупинкою по станції Квашине була зменшена з десятків на добу до одного раз на дві доби. Ситуація ускладнювалася наявністю стику по Іловайську і неможливістю наскрізного безпересадочного руху регіональних електропоїздів з Харкова і Донецька на Ростов, які могли би частково виправити ситуацію. Останній приміський дизель-поїзд із зупинкою по станції Квашине перетнув державний кордон у 1996 році, приміський електропоїзд – у 2001 році (Іловайськ – Таганрог), пасажирський – у 2012 році (Донецьк – Ростов).
З 2014 року в зв'язку із російською агресією на сході України станція Квашине не контролюється українською владою. З 2015 року російська оку-паційна влада організовує курсування пасажирського поїзду із зупинкою по станції Квашине сполученням Ясинувата – Успенська, а також приміського дизель-поїзду сполученням Іловайськ – Квашине.
Збираю ретро-розклади рейсового і нерейсового транспорту сходу України

Швидка відповідь

Примітка: цей допис не показуватиметься доти, доки його не схвалить модератор.

Ім'я:
Електронна пошта:
Перевірка:
Будь ласка, залиште це поле порожнім:

путін - ... (ім'я ублюдка, яким нарекли його футбольні фанати):
Сполучення клавіш: ALT+S — надіслати, ALT+P — перегляд



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.