Щоб мати можливість створювати нові теми та відповідати в наявних, треба зареєструватися!
Кнопка «Реєстрація» розташована у верхній частині сайту.

Правила підпису фотографій, нюанси

Автор ВН Цокур, 06 Липень 2024, 13:49:43

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВН Цокур

Тема створена для уточнення правильності підпису фото на сайт, обговорення щодо правил підпису, зміни та коригування щодо підпису фото.

Усі правила поступово будуть відобряжені в першому повідомленні і поточно будуть додаватись протягом усього часу.


Продовжено 06 Липень 2024, 14:12:05:

Одразу хочу обсудити масу неточностей щодо прив'язок деяких поїздів, а саме:
1. Багатосекційні тепловози усіх серій, якщо об'єднують дві і більше секції різних тепловозів. Вказувати необхідно саме посекційно, а не як тепловоз цілком. Першу секцію необхідно вказати як основну прив'язку, а другу - другорядною, тобто 2ТЕ116-1268Б, 2ТЕ116-1287А. Якщо номер задньої секції невідомий, тоді прив'язується локомотив цілком до профілю першої секції, 2ТЕ116-1268. 

2. Дизель-поїзди. Тут проблема більш стосуватиметься серії Д1, бо саме у цієї серії на лицевій частині голови поїзда вказується не тільки номер состава, а й номер головного вагону, тобто Д1-627-1 чи Д1-627-3. Якщо вказується весь состав, то правильно буде вказувати: Д1-627. Також, якщо відомо, що у состава обидві голови одного й того ж состава, а причепні вагони від іншого і вони відомі, то вказується Д1-627, Д1-793-2. Відомі усі три і усі різні: Д1-627-3, Д1-793-2, Д1-791-1. Вагони різні, але відома лише передня голова, а ті вагони невідомі, то прив'язується до загального поїзду відомої голови: Д1-627. Рекомендується прив'язувати до усього составу згідно останньої голови, так буде простіше для сприйняття. Окремо основною прив'язкою прив'язуються окремо стоячі вагони чи причепні вагони на перендньому плані без голови: Д1-793-2, Д1-793-4. 

3. Дизель-поїзди локомотивної тяги. Тут розмова інакша. Недавно мені трапились дані, як ці поїзди оформлені документально. На прикладі ДПЛ2-001: ДПЛ2-001, 1003-01, 1003-02, 1003-03, 2ТЭ116-1188А. Тобто, до моделі поїзду відноситься лише головний вагон-монокабіна. Усі причепні вагони мають серію 1003 зі своїм номером, а секція тепловозу, умовно може бути взагалі замінена, що спостерігалось в Здолбунові та Коломиї. Тут вже на розсуд, як краще. Я пропоную прикріплювати: якщо знято зі сторони тепловозу - прикріпляти саме секцію тепловозу, тобто 2ТЕ116-1188А не прив'язуючи при цьому сам дизель-поїзд, а якщо зі сторони голови, то прив'язується ДПЛ2-001 без тепловозу. Окремі вагони прикріпляти відповідно їх ідентифікації, але при уточненні прив'язувати до рідних даних вагонів.

LRT

Цитата: ВН Цокур від 06 Липень 2024, 13:49:43Тут вже на розсуд, як краще. Я пропоную прикріплювати: якщо знято зі сторони тепловозу - прикріпляти саме секцію тепловозу, тобто 2ТЕ116-1188А не прив'язуючи при цьому сам дизель-поїзд, а якщо зі сторони голови, то прив'язується ДПЛ2-001 без тепловозу. Окремі вагони прикріпляти відповідно їх ідентифікації, але при уточненні прив'язувати до рідних даних вагонів.
Я пропоную прив'язувати і саму ДПЛку і локомотив (якщо вони всі відомі). Звісно, з урахуванням другорядності в залежності з якої голови складу поїзда знято. Так буде простіше з пошуком у майбутньому, та й логічніше, так би мовити.

Gers

Все ж таки підниму питання підпису ремонтних підприємств.
Свого часу якийсь кацап на трейнпіксі запровадив формат типу
Ростовский ЭРЗ
Запорожский ЭРЗ
Львовский ЛРЗ
Даугавпилсский ЛРЗ.
ніхто в Запоріжжі так не казав та ніде не вказував "Запорожский, млять, ЭРЗ" або во Львові "ЛРЗ" - казали ЗЕРЗ - всім  ясно що то ЗЕРЗ, або ЛЛРЗ та мається на увазі.
Як це виглядає по нашому:  Даугавпільський ЛРЗ - вам не здається що якось звучить не дуже альо )? краще вже ЛРЗ м. Даугавпілс
На хіба нам такий кривий підпис?
На мою думку краще з точки зору правопису казати "Підприємство  AS «DLRR», Akciju sabiedrība «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca» м. Даугавпілс, Латвія
ПрАТ «Запорі́зький електровозоремо́нтний заво́д» (ЗЕРЗ) або ПрАТ ЗЕРЗ відповідно уставних докумнтів - офіційна назва
нам всім розуміло що ЗЕРЗ - це не Закарпатський електроремонтний завод)

LRT

З одного боку - так, згоден, що або умовний "ЗЕРЗ", або повною назвою (офіційною).
Але ось вікіпедія не дуже згодна (хоча там тільки "ру" та латвійська версії)
photo_2024-10-18_13-52-48.jpg

POMARANCH

Питання: при підписі фотографій з під'їзних колій потрібно вказувати "Під'їзна колія від N" потрібно вказувати те місце куди рухається локомотив чи звідки їде (що ставити замість N відносно локомотива)?

ВН Цокур

Ні, просто під'їзна колія "підприємства N".

Gers

Пропоную припинити публікацію неавторських фото, обмежуючись випадками коли ця дія узгоджена, створений псевдопрофіль автора, котрий може менеджиться редакторами. 
Це не інстаграм, вважаю що молодь не дуже отдупляє це, автори витрачали час, засоби, кошти заради гарного фото, а якийсь мембер просто бере та викладуює. Це не є ок

ВН Цокур

Повністю припинити не можна, бо є автори, що публікують фото знайомих, попередньо узгоджено, або публікують фото з друкованих видань, котрим вже 30+ років. На таке заборонити публікацію якось буде неправильно. Інша справа, звертати увагу все ж на публікації. Той же Коалла в пункті "Для модераторів" вказав, що фото узгоджено з автором, що діє в рамках Правил сайту, але виявилось що він навіть автором помилився в решті і відповідно нічого не узгоджував. Йому за це винесено покарання і надалі фото від інших авторів від нього не прийматимуться взагалі, тільки з друкованих видань старого тиражу, хіба що.



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.