Правила підпису фотографій, нюанси

Автор ВН Цокур, 06 Липень 2024, 13:49:43

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

ВН Цокур

Тема створена для уточнення правильності підпису фото на сайт, обговорення щодо правил підпису, зміни та коригування щодо підпису фото.

Усі правила поступово будуть відобряжені в першому повідомленні і поточно будуть додаватись протягом усього часу.


Продовжено 06 Липень 2024, 14:12:05:

Одразу хочу обсудити масу неточностей щодо прив'язок деяких поїздів, а саме:
1. Багатосекційні тепловози усіх серій, якщо об'єднують дві і більше секції різних тепловозів. Вказувати необхідно саме посекційно, а не як тепловоз цілком. Першу секцію необхідно вказати як основну прив'язку, а другу - другорядною, тобто 2ТЕ116-1268Б, 2ТЕ116-1287А. Якщо номер задньої секції невідомий, тоді прив'язується локомотив цілком до профілю першої секції, 2ТЕ116-1268. 

2. Дизель-поїзди. Тут проблема більш стосуватиметься серії Д1, бо саме у цієї серії на лицевій частині голови поїзда вказується не тільки номер состава, а й номер головного вагону, тобто Д1-627-1 чи Д1-627-3. Якщо вказується весь состав, то правильно буде вказувати: Д1-627. Також, якщо відомо, що у состава обидві голови одного й того ж состава, а причепні вагони від іншого і вони відомі, то вказується Д1-627, Д1-793-2. Відомі усі три і усі різні: Д1-627-3, Д1-793-2, Д1-791-1. Вагони різні, але відома лише передня голова, а ті вагони невідомі, то прив'язується до загального поїзду відомої голови: Д1-627. Рекомендується прив'язувати до усього составу згідно останньої голови, так буде простіше для сприйняття. Окремо основною прив'язкою прив'язуються окремо стоячі вагони чи причепні вагони на перендньому плані без голови: Д1-793-2, Д1-793-4. 

3. Дизель-поїзди локомотивної тяги. Тут розмова інакша. Недавно мені трапились дані, як ці поїзди оформлені документально. На прикладі ДПЛ2-001: ДПЛ2-001, 1003-01, 1003-02, 1003-03, 2ТЭ116-1188А. Тобто, до моделі поїзду відноситься лише головний вагон-монокабіна. Усі причепні вагони мають серію 1003 зі своїм номером, а секція тепловозу, умовно може бути взагалі замінена, що спостерігалось в Здолбунові та Коломиї. Тут вже на розсуд, як краще. Я пропоную прикріплювати: якщо знято зі сторони тепловозу - прикріпляти саме секцію тепловозу, тобто 2ТЕ116-1188А не прив'язуючи при цьому сам дизель-поїзд, а якщо зі сторони голови, то прив'язується ДПЛ2-001 без тепловозу. Окремі вагони прикріпляти відповідно їх ідентифікації, але при уточненні прив'язувати до рідних даних вагонів.

LRT

Цитата: ВН Цокур від 06 Липень 2024, 13:49:43Тут вже на розсуд, як краще. Я пропоную прикріплювати: якщо знято зі сторони тепловозу - прикріпляти саме секцію тепловозу, тобто 2ТЕ116-1188А не прив'язуючи при цьому сам дизель-поїзд, а якщо зі сторони голови, то прив'язується ДПЛ2-001 без тепловозу. Окремі вагони прикріпляти відповідно їх ідентифікації, але при уточненні прив'язувати до рідних даних вагонів.
Я пропоную прив'язувати і саму ДПЛку і локомотив (якщо вони всі відомі). Звісно, з урахуванням другорядності в залежності з якої голови складу поїзда знято. Так буде простіше з пошуком у майбутньому, та й логічніше, так би мовити.

Швидка відповідь

Примітка: цей допис не показуватиметься доти, доки його не схвалить модератор.

Ім'я:
Електронна пошта:
Перевірка:
Будь ласка, залиште це поле порожнім:

Слава Україні!:
Сполучення клавіш: ALT+S — надіслати, ALT+P — перегляд



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.