Щоб мати можливість створювати нові теми та відповідати в існуючих, треба зареєструватися!
Кнопка «Реєстрація» розташована у верхній частині сайту.

Яка Ваша надмета пов’язана із дослідженням залізничного транспорту?

Автор pabel, 26 Червень 2024, 18:34:51

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

pabel

Дуже не любою визначення "фероеквінолог" (краще – рейлфан, фанат або дослідник залізничного транспорту) і "фероеквінологія" (краще – дослідження залізничного транспорту). Хоча б тому що ці визначення придумала конкретна людина, яка проживає в конкретних умовах, із міркувань, відомих лише їй. А може і намагалася захистити ці визначення авторським правом. Подібні прецеденти вже були: один боксер запатентував фразу "приготуємося до др...ки", і тепер її може без фінансових втрат вживати тільки він. Але Бог із ними – цими визначеннями...
Яка Ваша надмета у дослідженнях залізничного транспорту? Зрозуміло: збираємо фото залізничної техніки і залізниць, номери рухомого складу, розклади поїздів, катаємося в електричках, – на все це великого розуму не треба. Терпіння, "трохи" грошей – і вуаля – всі номери локів Ваші! А далі що із ними робити? Продати – навіть далеко не кожний рейлфан буде за таке гроші платити. Просто в телефон або блокнотик переписати, щоби зайвий раз спецслужбам пояснювати, що Ви – не верблюд? Чи на форумах розповідати, який нумер та власну назву мав поїзд Донецьк – Київ протягом усієї історії свого існування? Чи просто фоткаєте все "для історії"? Навіщо тоді систематизація?

Зрозуміло, що дослідження технічної, логістичної сторони функціонування залізниці на звичайному чи надзвичайному рівні – це лише інструмент для досягнення мети більш високого порядку. Надмети. То ж яка це надмета?

Збираючи ретро-розклади та будь-які згадки, видання і документи, пов'язані із нереалізованими проектами залізниць, можна відтворити "шматочок" нашої минувщини, – тобто, займатися історичним краєзнавством.
А як знайшли себе Ви у дослідженнях залізниці?
Збираю ретро-розклади рейсового і нерейсового транспорту сходу України

Xvost

По-перше, мені навпаки, термін "фероеквінологія" здається вдалим. "Дослідник залізниць" – довга назва, "рейлфан", "фанат" – зовсім фу, бо все це має ознаки фанатизму (хоча є й такі особи у нашому співтоваристві).

По-друге – мета. Зберігання та дослідження історії залізниць через документи та фото. Участь у сучасності через заходи. як то: фотовилазки, зустрічі, фотозйомка сучасного для історії.

Ну, і по-третє, все це просто цікаво!



      Kramatorsk.INFO : Всі новини Краматорська і регіона

Copyright © 2006-2024, Сергій Долманов aka Xvost та автори матеріалів.
При використанні матеріалів посилання (гіперпосилання) на «Пост Ворсклу» обов'язкове.