Міняємо курсор в QT-додатках
Встановлюємо OpenVPN в Ubuntu/Linux Mint
Зі святом Святої Трійці!
Щодо обстрілів Святогірської Лаври
Яка Ваша надмета пов’язана із дослідженням залізничного транспорту?
Зрозуміло, що дослідження технічної, логістичної сторони функціонування залізниці на звичайному чи надзвичайному рівні – це лише інструмент для досягнення мети більш високого порядку. Надмети. То ж яка це надмета?
БЛИСК І ЗЛИДНІ “СИМВОЛУ ВСЕРОСІЙСЬКОЇ КОЧЕГАРКИ”. Частина друга
Північно-Донецька залізниця будувалася з 1908-го по 1916-й роки й пов’язала магістральною лінією станцію Льгов Московсько-Києво-Воронізької залізниці та станцію Лиха Південно-Східних залізниць. Наприкінці 1909 року для тимчасового було відкрито її дільницю Слов’янськ – Лиман – Ізюм, однак на початку 1910 року було розмито тимчасові мости через Сіверський Донець та інші дрібні річки, і довелося десь на …
120 років проектові залізниці Рутченкове – Покровськ – Дубове
120 років тому уродженець Чорногорії, інженер Ієронім Табурно (1862-1913), завершив розробку проекту Рудниково-Лозівської залізниці, яка мала бути приватною, обслуговувати т.зв. “Гришинський кам’яновугільний район” і перетворити станцію Гришине (Покровськ) у залізничний вузол. Той самий Табурно, якому О.Купрін присятив рядки (рос.) “Но спорит яростно и бурно всегда стремительный Табурно”. Той самий Гришинський кам’яновугільний район, в якому розробляли …
БЛИСК І ЗЛИДНІ “СИМВОЛУ ВСЕРОСІЙСЬКОЇ КОЧЕГАРКИ”. Частина перша
Слави “всеросійської кочегарки” Донецький басейн набув задовго до встановлення радянської влади. Ще до революції 1917 року на нього “поклали око” державні діячі та підприємці у столичних колах Російської імперії. Санкт-Петербург і Балтійське узбережжя наприкінці ХІХ – початку ХХ століття забезпечувалися виключно імпортним (англійським, бельгійським) вугіллям не завжди належної якості та за відносно високою ціною. Причин …