Зі святом Святої Трійці!

Вітаю всіх вас зі святом Святої Трійці! Головне, чого маю побажати усім нам – Перемоги над рашистською нечістю. Що б наступні Зелені свята ми зустрічали в країні, яка  перемогла рашизм та відбудовується, оговтуючись від нанесених їй важких ран. Слава Ісусу Христу! Слава Україні! Смерть ворогам!

Що до обстрілів Святогірської Лаври

Жахливих наслідків зазнала Святогірська Свято-Успенська Лавра внаслідок рашистських обстрілів. Загинуло духовенство та ченці, ще декілька насельників у лікарні, будівлі Лаври зазнали руйнувань.

Яка Ваша надмета пов’язана із дослідженням залізничного транспорту?

Дуже не любою визначення “фероеквінолог” (краще – рейлфан, фанат або дослідник залізничного транспорту) і “фероеквінологія” (краще – дослідження залізничного транспорту). Хоча б тому що ці визначення придумала конкретна людина, яка проживає в конкретних умовах, із міркувань, відомих лише їй. А може і намагалася захистити ці визначення авторським правом. Подібні прецеденти вже були: один боксер запатентував …

БЛИСК І ЗЛИДНІ “СИМВОЛУ ВСЕРОСІЙСЬКОЇ КОЧЕГАРКИ”. Частина друга

Північно-Донецька залізниця будувалася з 1908-го по 1916-й роки й пов’язала магістральною лінією станцію Льгов Московсько-Києво-Воронізької залізниці та станцію Лиха Південно-Східних залізниць. Наприкінці 1909 року для тимчасового було відкрито її дільницю Слов’янськ – Лиман – Ізюм, однак на початку 1910 року було розмито тимчасові мости через Сіверський Донець та інші дрібні річки, і довелося десь на …

120 років проектові залізниці Рутченкове – Покровськ – Дубове

120 років тому уродженець Чорногорії, інженер Ієронім Табурно (1862-1913), завершив розробку проекту Рудниково-Лозівської залізниці, яка мала бути приватною, обслуговувати т.зв. “Гришинський кам’яновугільний район” і перетворити станцію Гришине (Покровськ) у залізничний вузол. Той самий Табурно, якому О.Купрін присятив рядки (рос.) “Но спорит яростно и бурно всегда стремительный Табурно”. Той самий Гришинський кам’яновугільний район, в якому розробляли …

БЛИСК І ЗЛИДНІ “СИМВОЛУ ВСЕРОСІЙСЬКОЇ КОЧЕГАРКИ”. Частина перша

Слави “всеросійської кочегарки” Донецький басейн набув задовго до встановлення радянської влади. Ще до революції 1917 року на нього “поклали око” державні діячі та підприємці у столичних колах Російської імперії. Санкт-Петербург і Балтійське узбережжя наприкінці ХІХ – початку ХХ століття забезпечувалися виключно імпортним (англійським, бельгійським) вугіллям не завжди належної якості та за відносно високою ціною. Причин …

Дальнейшая деградация TrainPhoto

Как известно, после ухода с проекта TrainPhoto его создателя и Администратора Даниила Колодия, сайт превратился в очередной ЗОЭФ aka ХреньПикс. Унылое фотодрочерское говно, фаллометрия и иные извращения интеллектуально ущербных перезрелых альфа-самцов там теперь норма и хороший тон. Уходя с проекта со скандалом, я ваноговал его скорую кончину. Однако даже я не ожидал, что всё так …

ПОКРОВСЬК: МАЙЖЕ ВСЕ ПРО ПРИМІСЬКІ ПОЇЗДИ

Приміський рух, тобто переміщення пасажирів на відносно невеликі відстані, залізницями всіх країн існує саме стільки, скільки існують залізниці. Однак внаслідок більш-менш тривалої експлуатації перших залізниць було зроблено закономірний висновок: пасажирів далекого і місцевого прямування краще розділяти. Так з’явилися перші поїзди приміського сполучення, які в Російській імперії офіційно називалися місцевими. Курсували вони виключно в межах великих …