Яка Ваша надмета пов’язана із дослідженням залізничного транспорту?

Оновлено 11.07.2022

Дуже не любою визначення “фероеквінолог” (краще – рейлфан, фанат або дослідник залізничного транспорту) і “фероеквінологія” (краще – дослідження залізничного транспорту). Хоча б тому що ці визначення придумала конкретна людина, яка проживає в конкретних умовах, із міркувань, відомих лише їй. А може і намагалася захистити ці визначення авторським правом. Подібні прецеденти вже були: один боксер запатентував фразу “приготуємося до др…ки”, і тепер її може без фінансових втрат вживати тільки він. Але Бог із ними – цими визначеннями…

Яка Ваша надмета у дослідженнях залізничного транспорту? Зрозуміло: збираємо фото залізничної техніки і залізниць, номери рухомого складу, розклади поїздів, катаємося в електричках, – на все це великого розуму не треба. Терпіння, “трохи” грошей – і вуаля – всі номери локів Ваші! А далі що із ними робити? Продати – навіть далеко не кожний рейлфан буде за таке гроші платити. Просто в телефон або блокнотик переписати, щоби зайвий раз спецслужбам пояснювати, що Ви – не верблюд? Чи на форумах розповідати, який нумер та власну назву мав поїзд Донецьк – Київ протягом усієї історії свого існування? Чи просто фоткаєте все “для історії”? Навіщо тоді систематизація?

Зрозуміло, що дослідження технічної, логістичної сторони функціонування залізниці на звичайному чи надзвичайному рівні – це лише інструмент для досягнення мети більш високого порядку. Надмети. То ж яка це надмета?

Збираючи ретро-розклади та будь-які згадки, видання і документи, пов’язані із нереалізованими проектами залізниць, можна відтворити “шматочок” нашої минувщини, – тобто, займатися історичним краєзнавством.
А як знайшли себе Ви у дослідженнях залізниці?

Будь ласка, поширте цю публікацію. Дякуємо!

Коментарі 1

  • По-перше, мені навпаки, термін "фероеквінологія" здається вдалим. "Дослідник залізниць" – довга назва, "рейлфан", "фанат" – зовсім фу, бо все це має ознаки фанатизму (хоча є й такі особи у нашому співтоваристві).

    По-друге – мета. Зберігання та дослідження історії залізниць через документи та фото. Участь у сучасності через заходи. як то: фотовилазки, зустрічі, фотозйомка сучасного для історії.

    Ну, і по-третє, все це просто цікаво!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.