Краматорськ. Будівництво тролейбусної лінії в Старе місто
Оновлено 18.11.2023
Фотохронологія будівництва тролейбусної лінії в Старе місто у Краматорську.
Оглядаючись на ті події з 2020 року. А що ж було до того? Давайте пригадаємо. До Революції Гідності, яка принесла зміну політичних сил, краматорчанам було годі й сподіватись на розвиток тролейбусу. “Нашим всім” були маршрутки, власниками яких так чи інакше були або ті хто при владі, або ті, хто при тих, хто при владі. Після Майдану ситуація дозволила мати якісь сподівання на вирішення питання з розвитком тролейбусу у Краматорську. Тоді ваш покорний слуга створив петицію до Президента України, П.О. Порошенко. Мене підтримали міські ЗМІ у лиці інтернет-видання «Общежитие Онлайн».
Не думаю, що моя петиція зіграла вирішальну роль, хоча так думати хотілось би. Скоріше за все, збіг обставин, хоча певний корисний розголос від того, я вважаю, був.
Фотозвіт. Перегляд галереї зображень (46 фото).
Фотозвіт. Мініатюри окремих зображень (46 фото)
Перехрестя вулиць Залізничної та Шкільної. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки. Лінія згортає зі Шкільної на Залізничну, і повз вокзалу йде до Олександрівському ринку, де і буде сам розворот.
Вулиця Залізнична. Павільйон тролейбусної зупинки вже чекає пасажирів. Зупинка встановлена осторонь від зупинки маршруток.
Поворот з вулиці Островського на вулицю Залізничну. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки. Вид на частину привокзальній площі біля Олександрівського ринку, де буде сам розворот.
Вулиця Залізнична. Вид у бік Олександрівського ринку, де буде розворот. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки. За модулем ПриватБанку – тролейбусна зупинка для посадки пасажирів, далі – зупинка маршруток.
Перехрестя вулиць Шкільної та Залізничній. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки.
Вулиця Залізнична.Бетонування опор КМ.
Вулиця Залізнична. Вид з шляхопроводу по вулиці Горького. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки.
Вулиця Залізнична. Вид з шляхопроводу по вулиці Горького. Бетонування опор КМ.
Вулиця Народна. Перехрестя вулиць Залізничної та Народної. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки. Після зупинки, тролейбус повертатиме праворуч, виїжджаючи на шляхопровід по вулиці Горького (у автора за спиною).
Вулиця Горького. Шляхопровід. Трос гнучкою поперечки, приготований до натяжки. Трамвайні гнучкі поперечки зняті. Усі стовпи на шляхопроводі пофарбовані в такий колір.
Вулиця Рози Люксембург. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки.
Вид на вулицю Горького з перехрестя на Новому Світі. Встановлені опори КМ і розтягнуті гнучкі поперечки.
Вулиця Орджонікідзе. Новий Світ. Встановлення опор КМ.
Вулиця Орджонікідзе. Новий Світ. Встановлення опор КМ.
Вулиця Шкільна. Обрізка дерев перед роботами по розтягуванню гнучких поперечок.
Вулиця Залізнична. Роботи на стадії монтажу КМ.
Вулиця Орджонікідзе. Тривають роботи з монтажу гнучких поперечок.
Вид на перехрестя Орджонікідзе – Паркова. Встановлені опори КМ, розтягнуто гнучкі поперечки.
Вулиця Орджонікідзе. Нові опори, на яких буде триматися як КМ, так і вулична електромережа.
Вулиця Орджонікідзе. Опора вуличного освітлення відслужила своє. Її замінять на нову, яка крім ліхтаря та вуличної електромережі буде тримати ще й тролейбусну КМ.
Вулиця Орджонікідзе. Роботи з встановлення нових опор.
Вулиця Орджонікідзе. Роботи з встановлення нових опор.
Вулиця Орджонікідзе. Виїзд з трамвайного депо. Розтягнуто гнучкі поперечки. Трамвайно-тролейбусні перетини ще не встановлені, як немає і самої КМ тролейбуса.
Вулиця Орджонікідзе. Біля заїзду в трамвайне депо. Встановлені нові опори ЛЕП.
Вулиця Орджонікідзе. Загальний вид на вулицю з перехрестя Орджонікідзе – Кіма. Добре видно встановлені гнучкі поперечки.
Вулиця Орджонікідзе. Загальний вид на вулицю з перехрестя Орджонікідзе – Кіма. Добре видно встановлені гнучкі поперечки.
Вулиця Орджонікідзе. Зупинка “ЦГБ”. Розтягнуто гнучкі поперечки.
Вулиця Орджонікідзе. Новий Світ. Роботи з заміни опор.
Вулиця Орджонікідзе. Новий Світ.
Вулиця Центральна. Новий Світ. Кабельна траншея. Судячи з усього, траншея призначена для прокладки живлячих фідерів від підстанції до нової тролейбусної лінії.
Вулиця Орджонікідзе. З’явились дроти КМ.
Вулиця Шкільна. Перехрестя Шкільна – Залізнична. Лінія біля вокзалу повністю збудована.