Щодо відновлення приміського сполучення на Донецькій залізниці

Укрзалізниця залучає пасажирів до формування нового розкладу поїздів. Відповідна стаття з’явилась на офіційному сайті. Також, матеріал з яскравою інфографікою було поширено у Фейсбуці. Дивує одне — кінцева дата збору пропозицій 21 травня, тоді коли пасажирам нагадали про можливість 18-го. Але — Бог з ним.

Як відомо, карантин наніс потужного удару по залізничному приміському сполученню України. Отже, запрошення УЗ надсилати пропозиції, як ніколи у нагоді.

Вирішив і я долучитись до акції, бо сказати є що. Надіслав до УЗ наступного листа:

Добрий день!

Отже, розповім про проблеми та можливі шляхи їх вирішення. При тому, цілий пласт наявних незручностей ліквідується призначенням однієї додаткової пари приміських поїздів.

Проблеми.

1. Відсутність пересадки по ст. Слов’янськ з п.п. 6525 Харків-Пас. — Слов’янськ у напрямку Костянтинівки. Вказаний поїзд по ст. Лозова має пересадки з Полтавського та Дніпровського напрямків. Логічно було б мати пересадку по ст. Слов’янськ до Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. Основний пасажиропотік у регіоні формує саме ця агломерація, неможливість пересадки до населених пунктів агломерації з п. 6525 суттєво знижує пасажиропотік, оскільки потенційні пасажири не розглядають п. 6525 при плануванні поїздки.

2. Через карантин знищено приміське сполучення від Костянтинівки у північному напрямку у вечірній час. Останній поїзд що проходить на північ — 6244 Фенольна — Лозова, який прослідує від Костянтинівки до Слов’янська у проміжок часу з 18-58 по 20-04. Такий стан речей виганяє потенційних пасажирів до маршрутчиків та на п. Костянтинівка — Київ у якості зайців.

3. Через карантин знищено п.п. 6230 Слов’янськ — Ізюм. Курсування цього поїзду у поєднанні з теж втраченою можливістю дістатися Слов’янська після 21-00 з Костянтинівки, Дружківки, Краматорська, забезпечувало можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). Крім того, постійними пасажирами цього поїзду були т. з. сезонники: відпочиваючі, грибарі, рибалки. Все це формувало відповідний пасажиропотік, який наповнював також і поїзди у зворотному напрямку.

Шляхи вирішення.

Призначити п.п. у сполученні Слов’янськ — Костянтинівка, відправленням зі ст. Слов’янськ орієнтовно о 23-20, чим забезпечити пересадку пасажирів з п.п. 6525 Харків-Пас. — Слов’янськ у напрямку Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. По обороту відправити склад п.п. у сполученні Костянтинівка — Ізюм, орієнтовним часом відправлення з Костянтинівки о 01-00, зі Слов’янська — графіком відміненого у 2020 році п.п. 6230 Слов’янськ — Ізюм. Тим самим забезпечити можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). п. п. 6231 встановити у сполученні Ізюм — Близнюки; п.п. 6218 Лиман — Святогірськ відмінити.


З Повагою, Сергій Долманов
«Пост Ворскла» | «Вознесенська Онлайн»

Чекаємо, чи дасть воно щось?

Комментарии 3

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *